Müşteri İlişkileri Yönetimi

Şirketimiz bünyesinde, yeniliklere ve değişen dinamiklere göre müşterilerimizin yaşam döngüleri boyunca müşteri deneyimlerini en iyi şekilde yönetmek, müşteri iletişim süreçlerini proaktif yaklaşım ile yalınlaştırmak, merkezi veri yönetimi ve analizleri ile kişiye özel teklif ve hizmetler kurgulamak, müşterilerimizin şirketimize ve markalarımıza olan inancını güçlendirerek sadakatini yükseltecek aksiyonlar planlamak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutabilmek amacıyla CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Birimi, Dijital Dönüşüm ve Kurumsal İletişim Departmanı altında yapılandırılmıştır.

Müşteri Deneyimi Yönetimi (CEM)

Müşterilerimizin memnuniyetini takip etmek amacıyla bağımsız bir araştırma firması tarafından yapılan memnuniyet araştırmaları, müşteri süreçlerini ölçümleyen bir yapıdan müşteri deneyimini ölçümleyen bir yapıya dönüştürülerek Customer Experience Management (CEM) adı altında takip edilmektedir.