Müşteri İlişkileri Yönetimi

Doğuş Otomotiv’in kilit paydaşı olma önceliğini her zaman koruyan müşterilerimiz için ve onların koşulsuz memnuniyetini sağlayabilmek amacıyla 2018 yılında da kendimizi sürekli geliştirmeye odakladık. Türkiye’nin her bölgesine yayılan 12 markanın satış ve servis noktaları, Doğuş Otolar ve DOD olarak, ülke genelinde müşterilerimize en iyi ve en güvenilir hizmeti vermek için çalışmaya devam ettik.

Doğuş Otomotiv müşterilerinin sadece ürün ve hizmetlerimizin mükemmelliğiyle değil, aynı zamanda şirketimizin işini doğru yapmasıyla da doğrudan ilgili olduğunu ve beklentilerini bu doğrultuda sürekli geliştirdiğini biliyoruz. Müşterilerimizle diyalog kurduğumuz süreçlerin her aşamasında onların şirketimizden beklentilerini sorguluyor, elde ettiğimiz verileri sistematik biçimde analiz ediyor ve bu beklentilere yanıtverebilir olabilmek amacıyla kendimizi sürekli geliştiriyoruz.

Şirketimiz bünyesinde, yeniliklere ve değişen dinamiklere göre müşterilerimizin yaşam döngüleri boyunca müşteri deneyimlerini en iyi şekilde yönetmek, müşteri iletişim süreçlerini proaktif yaklaşım ile yalınlaştırmak, merkezi veri yönetimi ve analizleri ile kişiye özel teklif ve hizmetler kurgulamak, müşterilerimizin şirketimize ve markalarımıza olan inancının güçlendirilerek, sadakatini yükseltecek aksiyonlar planlamak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutabilmek amacıyla CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Birimi, Dijital Dönüşüm ve Kurumsal İletişim Departmanı altında yapılandırılmıştır.

Müşteri Deneyimi Yönetimi (CEM)

Müşterilerimizin memnuniyetini takip etmek amacıyla bağımsız bir araştırma firması tarafından yapılan memnuniyet araştırmaları, müşteri süreçlerini ölçümleyen bir yapıdan müşteri deneyimini ölçümleyen bir yapıya dönüştürülerek Customer Experience Management (CEM) adı altında takip edilmektedir.