Ürün ve Hizmet Sorumluluğu Politikası

Doğuş Otomotiv Ürün Ve Hizmet Sorumluluğu Politikası

Doğuş Otomotiv ürün ve hizmetlerinden kaynaklanan sosyal ve çevresel etkilerini izler, tüm sosyal paydaşlarına ve ekolojik çevreye karşı sorumluluğunun farkındadır. Doğuş Otomotiv Ürün ve Hizmet Sorumluluğu çerçevesinde aşağıdaki politikayı benimser ve uygular:

  • Müşteri sağlığı ve güvenliği ile ilgili süreçleri yönetir, denetler ve sürekli geliştirir.

  • Ürün ve hizmetleri nedeniyle doğrudan ve dolaylı olarak etkilenen tüm paydaşlarının eğitimi ve doğru bilgilendirilmesi için uluslararası standartları uygular.

  • Beklentilerin üzerinde hizmet verebilmek için doğru donanım seçimi, uygun fiyat, doğru lansman, Yetkili Satıcı ve Servislerin eğitimleri ve müşterilerin doğru bilgilendirilmesi üzerine odaklanır.

  • Hizmet standartlarını sürekli denetler, gelişmesi gereken konularla ilgili özel aksiyonlar alarak, müşteri memnuniyetinde en yüksek standartlara ulaşmayı hedefler.

  • Sorumlu iletişim ilkelerini benimser, yasa ve yönetmeliklerin de ötesinde, temsil ettiği markaların değerleri ve beklentilerine uygun biçimde OEM standartlarını gözetir.

 

Müşteri Sağlığı Ve Güvenliği Yönetim Yaklaşımı

Doğuş Otomotiv, Türkiye’nin lider otomotiv distribütörü ve servis hizmetleri sağlayan şirketlerinden biri olmanın getirdiği sorumlulukla müşterilerine en kaliteli ve güvenilir hizmeti sunmak için çalışmaktadır. Müşterilerimizin sağlık ve güvenliği operasyonlarımızın tüm yaşam döngüsü içinde birinci önceliğimizdir. Distribütörlüğünü yaptığımız dünyanın lider otomotiv üreticilerinin üretimin her aşamasında gerçekleştirdiği kalite kontrol ve müşteri güvenliği konusundaki hassasiyeti Doğuş Otomotiv olarak Şirketimiz için de üstün hizmet anlayışıyla faaliyetlerini düzenleme sorumluluğu getirmektedir. Doğuş Otomotiv’in ‘beklentilerin üzerinde hizmet’ anlayışı bu sorumluluğun en önemli yansımasıdır.

Müşteri memnuniyeti odaklı stratejilerimiz doğrultusunda müşterilerimizin Doğuş Otomotiv’den sağladıkları ürün ve hizmetlerden memnun kalmaları, tüm öneri ve şikâyetlerini doğrudan Şirketimize ulaştırabilmeleri, gerekli destekleri alabilmeleri amacıyla tüm süreçlerimiz her yıl yeniden gözden geçirilerek gerekli görülen iyileştirmeler sağlanmaktadır.

 

Ürün Ve Hizmet Etiketleme (Bilgilendirme) Yönetim Yaklaşımı

Doğuş Otomotiv, uluslararası standartlarda kalite kontrol süreçlerine sahip markaların distribütörlüğünü ve servis hizmetini yürütmektedir. Ürün ve hizmetleri hakkında kullanıcıların bilgilendirilmesi konusunda da yine üretici firma standartlarına uygun süreçler yönetilmektedir. Tüm ürün ve hizmetlerimiz hakkında müşterilerimizin tam ve doğru olarak bilgilendirilmesiyle ilgili dokümanlar sağlanmaktadır.

 

Pazarlama İletişimi Yönetim Yaklaşımı

Doğuş Otomotiv reklam, sponsorluk ve tanıtım faaliyetleri de dahil olmak üzere tüm pazarlama iletişimiyle ilgili faaliyetlerinde yasa ve yönetmeliklere uyum sağlamaktadır.