SCANIA

SCANIA, 2016 YILINDA HER PROJEYE UYGUN ÇÖZÜMLERİ VE MÜŞTERİ ODAKLI ÇALIŞMALARIYLA PAZAR PAYINI %11,2'YE ÇIKARTARAK BUGÜNE KADARKİ EN İYİ SONUCU ELDE ETMİŞTİR.

İhtiyaç odaklı çözümler

2016 yılında Scania, iş ortaklarına her proje ve ihtiyaç anında marka olarak yanlarında olduğunu hissettirmiştir. "İşiniz, İşimiz'' bakış açısıyla her zaman müşterilerin ve satış ve satış sonrasındaki tüm çalışan kadrosu ve yetkili servis teşkilatı ile iş ortaklarının yanında yer almıştır. Scania'nın, düşük yakıt tüketimi işletme maliyetlerini azaltırken, üstün konforu kullanıcısı için büyük rahatlık sağlamaktadır. Bu sayede ağır vasıta pazarında yenilikçi ve güvenilir marka olmanın gururunu artan pazar payı ile kanıtlamıştır.

Başarılar

2016 yılında SESS (Scania Entegre Sürüş Sistemleri) projesi sayesinde, Scania araç sahiplerine, çalıştığı iş koluna özel kişiselleştirilmiş eğitim ve koçluk hizmetleriyle birlikte, akıllı filo yönetimi sistemi sunulmuştur. Scania araç sahipleri Doğuş Otomotiv Şekerpınar genel merkezdeki SESS Odası ve 5 Yetkili Satıcısında kurulu mSESS Laboratuvarı'na davet edilerek, araçlarında en yüksek seviyede operasyonel verimlilik ve yakıt tasarrufu sağlamak için gerekli bilgileri kolayca edinmektedir. Bu proje, dünya çapında tüm Scania genelinde örnek olarak kabul edilmiş ve diğer pazarlara sunulmuştur.

Scania'nın her yıl distribütörlerde gerçekleştirdiği global garanti denetlemesinde 2016 yılında Scania Türkiye en düşük hata oranını yakalayarak şampiyon olmuştur.

Scania artık daha dijital

2015 yılında açmış olduğu facebook hesabında 180.000 kullanıcı sayısına ulaşan Scania, 2016 yılında da Instagram, LinkedIn, Google Plus platformunda iş ortaklarıyla buluşmuştur.

2016 yılında bir diğer yenilemede web sitesi üzerinde gerçekleştirilmiştir. Yenilenen site, kullanımı daha kolay bir platforma dönüştürülmüştür.

2017 yılı

Scania, 2017 yılında dijitalleşmeye devam ediyor. Scania'm Sapasağlam, Scania'm Cepte, GeoVabis, Sürücü Ligi gibi yeni uygulamalarını 2017 yılında hayata geçirecektir. Bunun yanı sıra satış ve servis eğitimlerini de dijital ortamda vermeye başlayacaktır.

Scania teknolojik yenilikleri, ihtiyaca uygun çözümleri ve müşteri odaklı çalışmaları sayesinde iş ortaklarıyla olan ilişkilerini daha da güçlendirmeyi hedeflemektedir